SPAȚII DE CAZARE

Am actualizat procedura de curatare a apartamentelor cu noile norme si recomandari de la furnizorul nostru ECOLAB;

Am pregatit personalul housekeeping printr-un training riguros cu privire la modalitatea de curatare si dezinfectie a camerelor in conditiile actuale;

Personalul housekeeping este echipat cu masca de protectie si manusi de unica folosinta;

Curatenia se face doar atunci cand oaspetii nu sunt in camera, pentru a limita cat mai mult contactul oaspetilor cu personalul hotelului;

Lenjeria si prosoapele vor fi schimbate in timpului sejurului doar la cererea oaspetilor, iar camerista va colecta lenjeria si prosoapele cu mare grija pe care le va introduce in saci speciali destinati care vor fi deschisi doar in zona special destinata pentru sortarea lenjerie;

Mapa camerei va fi igienizata dupa fiecare utilizare a camerei;

Toate telecomenzile din apartament vor fi infoliate si sigilate dupa igienizare, astfel incat oaspetele poate avea garantia ca acel obiect nu a mai fost atins de nimeni dupa igienizare;

Se igienizeaza temeinic dupa fiecare utilizare a unui apartament: seiful, intrerupatoarele din tot apartamentul, robinetii, manerele de usi, de geam, telefoanele, masutele si mesele, scaunele si mobilierul, toate obiectele sanitare din baie;

Lavetele si mopurile se schimba dupa fiecare curatare a unui apartament. Aceasta se colecteaza intr-un sac inchis pentru a fi dezinfectate si spalate la finalul zilei la temperaturi de peste 70°C;

Caruciorul fiecarei cameriste este dezinfectat temeinic la finalul turei;

 

SPAȚIILE COMUNE:

Am montat paravane de plexiglass in receptie pentru a limita interactiunea oaspetelui cu receptionerul;

Am pus dezinfectante de maini la intrarea in hotel si in facilitatile oferite;

Am restrictionat utilizarea lifturilor, accesul fiind permis pentru maxim doua persoane in cazul in care calatoresc impreuna;

Dezinfectia in spatiile comune se face cu o frecventa ridicata in functie de gradul de ocupare si de traficul din hotel;

Folosim pentru curatarea spatiilor publice si a camerelor din hotel doar solutii autorizate de Ministerul Sanatatii achizitionate de la furnizorul nostru principal ECOLAB;

Toate punctele de contact frecvent din spatiile comune sunt in permanenta dezinfectate cu mare atentie de personalul nostru, cum ar fi: manerele de usi, butoanele de lift, POS-urile si echipamentele din receptie sunt dezinfectate dupa fiecare utilizare, intrerupatoarele, masutele si fotoliile din lobby, balustrada de pe casa scarii etc.;

Toate spatiile comune sunt aerisite periodic.

 

PERSONALUL HOTELULUI:

Intreg personalul hotelului este trainuit pentru aplicarea masurilor de protectie impotriva contaminarii cu COVID-19 si ne asiguram in permanenta ca intreg peronalul respecta regulile de igiena personala si distantare sociala pentru preventia imbolnavirii cu noul virus, atat in cadrul hotelului cat si in timpul liber din afara lui;

Personalul de receptie si cameristele sunt instruite sa actioneze in cazul in care exista posibilitatea ca unul din oaspetii sau angajatii hotelului prezinta riscul de a fi contaminat cu noul virus;

Receptionerii nostri sunt in permanenta informati si pot asigura accesul oaspetilor la informatii oficiale, actualizate, cu privire la calatoriile catre si dinspre tariile cu transmitere COVID-19 prin consultarea periodica a site-ului Institutul National de Sanatate Publica – www.insp.gov.ro;

Receptionerii nostri vor masura temperatura coprorala a fiecarui angajat atunci cand ajung in hotel;

Toti oaspetii vor fi indrumati de receptioner sa isi dezinfecteze mainile cand interactioneaza cu staf-ul de receptie.

 

OASPEȚII HOTELULUI:

Rugam oaspetii sa isi dezinfecteze mainile la intrarea si iesirea din hotel si inainte si dupa accesarea liftului, folosind dozatoarele cu dezinfectant puse la dispozitie in spatiile publice din hotel;

Sa poarte masca de protectie in interiorul hotelului, in cazul in care nu detin o masca pot solicita una la receptia hotelului;

Sa folosesca liftul doar o singura persoana in acelasi timp, maxim doua atunci cand calatoresc impreuna;

Sa respecte indicatiile si marcajele de pe pardosela din receptie: distantarea sociala, culoarele de intrare si iesire din hotel;

Sa nu lase materiale promotionale sau articole personale in lobby-ul hotelului (masute sau fotolii);

Sa folosesca cosul de gunoi destinat si semnalizat special pentru materiale cu potential de contaminare in cazul in care doresc sa arunce echipamentul de protectie utilizat (masti, manusi, halate de unica folosinta), acest cos de gunoi se gaseste in zona de receptie;

In cazul in care apar defectiuni tehnice in camera si trebuie sa invervina echipa din departamentul tehnic, avem rugamintea ca oaspetii sa paraseasca camera cat timp personalul hotelului este in camera pentru remedierea defectiuni;

 

Va rugam sa anuntati IMEDIAT receptia hotelului in cazul in care aveti febra sau prezentati simptomele specifice infectarii cu noul virus si sa respectati intocmai indicatiile receptiei si conducerii hotelului pana la sosirea echipei de medici.